sobota, 21 stycznia 2012

Najpopularniejsze wpisy na blogu: piątka tematów najbardziej wyczytywanych

Poniżej prezentuje 5 najczęściej odwiedzanych tematów na blogu: szacuję, że te właśnie są (były) dla was najbardziej interesujące. Warto je przedstawić i przy okazji dać wszystkie linki w 1 miejscu (aby nie trzeba było szukać po blogu, tylko szybko kliknąć).

Poniżej w nawiasie podaję date publikacji danego tematu oraz ilość odwiedzin (stan na 21.01.2012). Tak więc oto jak przedstawia się piątka najbardziej wyczytywanych tematów:


1) Graj na wygraną: nie upraszczaj pozycji i nie wymieniaj wież ani hetmanów [17 październik 2011; (224)]
http://beginnerchessimprovement.blogspot.com/2011/10/graj-na-wygrana-nie-upraszczaj-pozycji.html

2) Przykładowa lista książek do nauki szachów do poziomu 1800-2000 (2 lub 1 kategorii) [2 luty 2011; (161)]
http://beginnerchessimprovement.blogspot.com/2011/02/przykadowa-lista-ksiazek-do-nauki.html

3) Lista motywów taktycznych oraz książki i zbiory zadań do nauki taktyki: od poziomu podstawowego do średniego (1000-1600) [29 październik 2011; (106)]
http://beginnerchessimprovement.blogspot.com/2011/10/ksiazki-i-zbiory-zadan-do-nauki-taktyki.html

4) Słabe strony oraz ich eliminowanie - diagnoza, leczenie oraz oczekiwane efekty [6 marzec 2011; (95)]
http://beginnerchessimprovement.blogspot.com/2011/03/sabe-strony-oraz-ich-eliminowanie.html

5) Postęp szachowy: jak ciężko pracować i nic nie osiagnąć? [22 listopad 2010; (69)]
http://beginnerchessimprovement.blogspot.com/2010/11/postep-szachowy-jak-ciezko-pracowac-i.html

Mam nadzieję, że te tematy sprawiły wam nieco radości, a przy okazji skłoniły do przemyślenia pewnych spraw: mnie największą satysfakcję sprawiło napisanie tematów nr 5 i 1. Na pewno nie spodziewałem się, że artykuł "graj na wygraną" będzie tak bardzo popularny - czułem, że na pewno będzie ciekawy, lecz nie przypuszczałem, że będzie miał aż ponad 200 odwiedzin.

Tematy oraz liczba odwiedzin wraz z datą publikacji i ilością komentarzy


 
Oskary dla wpisów o tematyce szachowej publikowane na blogu - zostały przez czytelników zagłosowane i... już rozdane! Dziękuję bardzo za uznanie jak też odwiedzanie i częste czytywanie bloga!

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że te tematy sprawiły wam nieco radości, a przy okazji skłoniły do przemyślenia pewnych spraw: mnie największą satysfakcję sprawiło napisanie tematów nr 5 i 1. Na pewno nie spodziewałem się, że artykuł "graj na wygraną" będzie tak bardzo popularny - czułem, że na pewno będzie ciekawy, lecz nie przypuszczałem, że będzie miał aż ponad 200 odwiedzin.

    Na pewno sa to najpopularniejsze watki z wielu innych: takze całkiem ciekawych.
    Watek nr 1 to moj ulubiony :D , mam nadzieje ze bedzie sie on nadal rozwijał...

    mol

    OdpowiedzUsuń