wtorek, 1 listopada 2011

Bardzo pozytywny odbiór mojej pracy, wysiłku oraz niesamowite docenienie i doping

Pewne sytuacje zdarzają się bardzo rzadko: przykładowo raz na 20-30 lat. Tak samo bywają ludzie, którzy są "z innej epoki". I nie chodzi wcale o to, że to gorsza epoka: po prostu są to ludzie, którzy mają WYSOKĄ klasę i potrafią innych doceniać, pomagać, wspierać oraz motywować do tego, aby dawali z siebie tyle ile są w stanie i to w najlepszej postaci.

Od pewnego czasu w moim życiu pojawiła się niezwykła osoba: co więcej - cały czas mnie "prześladuje" (w bardzo pozytywnym znaczeniu) i nie odpuszcza na krok! Jest to niesamowita osoba. Nigdy w życiu bym nie przypuszczał, że ktokolwiek będzie w stanie tak mocno, wytrwale oraz z zapałem... doceniać moją pracę i cieszyć się jej efektami. Trudno mi wyrazić słowami to co czuję, ale naprawdę warto dożyć takich chwil: KAŻDEMU życzę takich osób na drodze życia. Przy takich osobach można rozwijać skrzydła i realizować marzenia. Nawet jeśli nie zawsze świeci słońce. Zresztą poniżej wybrane przeze mnie cytaty, które pokazują jak bardzo ktoś (a raczej KTOŚ niesamowity!) cieszy się, docenia i podziwia to co robię (owszem, dla innych także). Zobaczcie sami...
 
 
Co byś zrobił (zrobiła), gdybyś miał w swoim życiu tak gorącego zwolennika i pasjonata twoich działań? Ja na pewno jestem ogromnie zaskoczony, bo radość trudno nawet wyrazić. Myślę i czuję, że dzięki takim osobom moje życie (a wraz nim także działania, które podejmuję) będzie możliwie jak najlepełniejsze. Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz